Kauno lopšelis-darželis
Apklausos

Kaip vertinate mūsų paslaugas?

Apklausos rezultatai

Loading ... Loading ...
PARTNERIAI
PARTNERIAI

Grupė skirta 3-6 metų amžiaus vaikams.

  • Darbo laikas: 7.00-19.00
  • Ikimokyklinio ugdymo mokytojos: Lina Dagilienė ir  Rasa Grincevičienė
  • Ikimokyklinio ugdymo mokytojo padėjėja  – Levutė Bartusevičienė

285392684_1474774622974006_1015763760225052331_n-2 285974689_1042827746618350_418876819131114516_n-2 286477453_539270827687706_5742103176814858562_n-2 286716109_870728463799750_1165038553842226535_n_1-2 nauja-kopija-2

Grupės išskirtinumas – netradicinio ugdymo M. Montessori metodo elementų taikymas.

IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS GRUPĖS

Ikimokyklinio amžiaus grupėje padedama vaikui įgyti įgūdžių įvairiose srityse, kad jis galėtų toliau sėkmingai ugdytis.

Ugdymo procesas orientuojamas į vaiką. Vaikai įtraukiami į kūrybinę, sportinę, kultūrinę bei pažintinę veiklą. Dinamiška, informatyvi, psichologiškai ir fiziškai saugi ugdymo aplinka padeda užtikrinti visapusišką vaikų vystymąsi. Pagrindinis vaikų ugdymo metodas yra žaidimas. Žaidžiant ugdomi pažinimo gebėjimai, lavinami judėjimo įgūdžiai, susipažįstama su aplinkiniu pasauliu ir savo vieta jame. Žaislai ir priemonės veiklos kampeliuose žadina vaizduotę, išjudina visus pojūčius. Eksperimentuodami, ieškodami, atrasdami, vaikai patys, savais būdais patikrina, ar tie sprendimai teisingi, pasisemia informacijos. Taip įpranta rinktis, pamatyti, įveikti sunkumus, kritiškai mąstyti ir formuoti sąvokas.

Viso vaiko buvimo grupėje metu – bendraujant, žaidžiant, dalyvaujant mokytojų organizuotoje veikloje, jam valgant, ruošiantis ilsėtis, einant į lauką – ugdomos sveikatos stiprinimo ir saugojimo,  socialinė, komunikavimo, pažinimo bei meninė kompetencijos.

.PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS GRUPĖS

Priešmokyklinio amžiaus grupėje padedama vaikams pasirengti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą.

Pagrindinis mokytojų siekis – kuo geriau pažinti vaiką (jo poreikius, galimybes, turimą patirtį, pomėgius, charakterio savybes, šeimos savitumą) ir atsižvelgiant į tai, juos ugdyti. Kiekvienam vaikui parenkamas tinkamiausi ugdymo metodai, priemonės, pritaikoma aplinka, poilsio formos.

Tenkinant prigimtinį vaiko poreikį žaisti, sudaroma galimybė vaikams rinktis veiklas, jų trukmę, draugus, priemones, žaidimų erdves.

Grupėse sukurta saugi, žaisminga, daug erdvės turinti aplinka vaikų savarankiškumui ugdyti.  Žaisdamas, judėdamas, aktyviai veikdamas ir ilsėdamasis, turėdamas galimybę su draugais ir mokytojais pasidalinti ne tik džiaugsmais, bet ir išgyvenimais, sulaukti jų paramos ir pagalbos, vaikas jaučiasi saugus, auga atviras ir pasitikintis savimi. Kiekvienas vaikas gerbiamas, išklausomas ir skatinamas aktyviai veiklai.